Opgelost door KPN: Ik wil de beloofde 43 inch televisie die mij beloofd is bij het afsluiten van mij nieuwe abonnement

angry Opgelost
Madeline

10 November een nieuwe abonnement afgesloten bij de KPN.
Toen ik nieuwe abonnee werd ik van harte verwelkomt en ik zou een nieuwe televisie krijgen en ik heb de bevestiging gekregen dat ik het zou krijgen,maar ik krijg niemand te pakken die mij kan helpen. 3 Helpdesk medewerkers die mij vertellen dat ze het probleem aan een collega gaan voorleggen en vervolgens wordt de verbinding verbroken.Heb weer gebeld en ik krijg iemand die mij vertel dat ik geen recht heb op de tv,terwijl ik dat zwart op wit hier in de mail heb staan.Heb altijd hele goede service van de KPN gehad,maar omdat ik goedkoper bij een andere aanbieder terecht kon ben ik bij ze weggegaan.Maar ik had zoveel storingen dat ik weer terug ben gegaan bij de KPN en ik kreeg toen te horen dat ze heel blij met mij zijn en ik kon een welkomstcadeau kiezen.
En nu wordt ik van de kastje naar de muur gestuurd.En hoor ik van een medewerker dat ik geen recht op heb en ze sturen je door en vervolgens wordt het gesprek verbroken.Schandalig dat zulke ongemanierde mensen daar werken.

Dat iemand fatsoenlijk een gesprek met mij aangaat,en niet zeg dat ik doorverbonden wordt en vervolgens wordt de verbinding verbroken.En anders zeg ik deze abonnement op .
Ik heb het afgesloten.

KPN

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?