Klacht KPN: Ik wil een lelefonnummer en een vergoeding voor de schade.

A. van den Dool

Hoewel het 10 weken voor de verhuizing is aangevraagd is ook na de verhuizing nog geen vast telefoonnummer geleverd. We krijgen steeds verkeerde informatie, daardoor hebben we een verhuisbericht met een verkeerd telefoonnummer gestuurd en we hebben nog geen nieuw telefoonnummer.

• ons per omgaande een telefoonnummer bezorgen en aansluiten
• excuses vergezelt van een presentje om de pijn iets te verzachten
• ons een bedrag van € 150 te betalen zodat we onze vrienden en bekenden een kaart kunnen sturen waarop ons nieuwe telefoonnummer staat.

Dank voor uw reactie.
    Het lijkt me inderdaad verstandig om eerst het probleem op te lossen en na de oplossing pas een excuus actie uit te voeren.
    Neem dan svp weer contact met mij op over een attentie en een vergoeding.
    A. van den Dool
    Kunt u aangeven wanneer u wel een vast telefoonnummer kunt vaststellen en doorvoeren?
    A. van den Dool
    We zijn nu een week verder. Het probleem is nog steeds niet opgelost.
    Los van het indienen van onze klacht heb ik vorige week vrijdag uitgebreid met een medewerker van u gesproken, hij begreep het probleem en zou heel erg zijn best doen om het snel opgelost te krijgen. Daarbij zou hij proberen om het oude nummer van mevrouw Eggermont (033-4946629) weer te reactiveren, als gebaar van goede wil van de KPN.
    Hij zou donderdag avond met mevrouw Eggermont bellen om de status, zo mogelijk de oplossing, mee te delen. Maar -zoals gebruikelijk met toezeggingen van KPN medewerkers- ze heeft de hele avond zitten wachten maar is niet gebeld.

Ik heb nog eens nagegaan hoe dat zit met het aanbod om het Ermelose nummer in Leusden te gebruiken. Dat is expliciet gedaan door medewerkers van KPN. Het is momenteel ook het geval, zij is in Leusden verbonden met het Ermelose nummer en moet 033 kiezen pm een nummer in Leusden te bellen. Uw opmerkingen suggereren dat mevrouw Eggermont hierover jokt omdat het niet zou kunnen. Dat voelt voor haar als zout in de wonde. Het is echt te gek zoals KPN wanpresteert.
    Ik verwacht zeker een vergoeding voor het alsnog sturen van correcties op haar verhuiskaarten als ze echt (ooit) een vast nummer krijgt (€ 150) en ik denk dat u haar zoveel weken elke week een bloemetje moet sturen als het weken heeft geduurd dat ze (sinds half augustus) moet wachten op haar vaste nummer.
    A. van den Dool
    Realiseert u zich wel dat mevrouw Eggermont sinds half augustus wacht op een gewoon telefoonnummer in Leusden. De vraag om daarvoor haar oude nummer te gebruiken is opgekomen bij een van de telefoontjes over het lange wachten.

Het is toch echt helemaal te gek, ongelofelijk, belachelijk dat de KPN al drie maanden niet in staat is om een klant die verhuist een telefoonnummer toe te kennen.
    Wat is er aan de hand bij KPN.

U hoeft toch voor het toekennen van een telefoonnummer geen onderzoek uit te voeren zeker.
    Dat geduld is al heel lang op.
    A. van den Dool
    Het is inmiddels al drie maanden geleden dat mevrouw Eggermont een vast nummer voor haar huis in Leusden aanvroeg.
    Inmiddels heeft ze contact gehad met o.a. Mirthe, Cannon, Frank, Annemarie, Irma, Saskia en Michel en ze is nog niets opgeschoten. Het heeft haar heel veel tijd, energie, frustratie, inspanning, geduld, boosheid en geld gekost. Ze wordt voortdurend het bos ingestuurd met hele en halve onwaarheden. Er werd vorige week weer gesteld dat ze haar huidige nummer (uit haar vorige woonplaats) kan houden, hoewel dat volgens u niet kan en ook verboden is.
    Toezeggingen om terug gebeld te worden als regel niet nagekomen.
    Vrijdag werd ze door haar gesprekspartner in de wacht gezet omdat die ruggespraak moest houden. Dat gebeurt vaak en duurt vaak heel lang, maar vrijdag was de limit. Na een tijd wachten werd de verbinding zonder iets te zeggen verbroken. Even later kreeg ze een SMS-bericht waarin stond: "Wij onderzoeken het door u gemelde probleem. Zodra wij een oplossing hebben nemen wij contact met u op." Haar reactie was: dit is schunnig.
    Hoe is het toch mogelijk dat een groot bedrijf als KPN zo verschrikkelijk slecht presteert en dan alleen maar met onnozele, stompzinnige reacties komt. Er was één keer een meneer die echt iets te zeggen leek te hebben, maar dat klonk een beetje ingewikkeld. Daarom vroeg mevrouw Eggermont om dat in een mailtje te zetten. Maar dat mocht niet zei meneer.
    Intussen zitten we nog steeds in dezelfde uitzichtloze situatie. Het is dat KPN een monopolie op vaste nummers heeft, maar anders waren we natuurlijk al lang weg bij dit verschrikkelijke bedrijf.
    We hebben echt de indruk dat achter de telefoon de mensen gewoon zitten te kaarten en dat er niemand in het bedrijf echt bezig is om een vast nummer voor mevrouw Eggermont te regelen. Als iemand bij de KPN iets zou doen dan was het toch allang rond geweest.
    Ik zou heel graag eens een gesprek hebben met iemand die bij KPN echt iets te zeggen heeft en die mij een begin van een uitleg kan geven waarom deze mevrouw na drie maanden nog steeds geen vast nummer heeft. Mijn vaste nummer is 033-4946006.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?