Klacht KPN: ik wil het nummer van mijn afgesloten abonnement terug

Klachtnummer
# 102948
Gebruiker
mar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zoals eigenlijk al bekend is bij hi had ik een betalings regeling getroffen vrijdags en de maandag daarna ben ik afgesloten door hun ( terwijl de betalingsregeling was toegezegd, en ook is bevestigd op papier). Ik moest het volledige bedrag toch maar in 1x voldoen plus dat mn maandelijkse kosten door liepen eerder werd ik niet aangesloten. Ik heb alles netjes gedaan maar kom geen stap verder zo

De oplossing

Het enige wat ik wil is mijn telefoon nummer terug in prepaid vorm. Dit nummer heb ik vanaf 2008 en is dus bij veel mensen bekend. Graag wil ik dit terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    mar
    Datum
    Hallo, ben benieuwd wanneer ik iets te horen krijg.
    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    mar
    Datum
    Onlangs gebeld door hi. Maar ben het absoluut niet eens met wat er gezegt is. En wil juridische stappen zetten omdat hi zich schuldig heeft gemaakt aan contractbreuk, terwijl er duidelijk mondeling en schriftelijk is vast gelegd dat ik een betalingsregeling had.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen