Klacht KPN: ik wil het nummer van mijn afgesloten abonnement terug

mar

Zoals eigenlijk al bekend is bij hi had ik een betalings regeling getroffen vrijdags en de maandag daarna ben ik afgesloten door hun ( terwijl de betalingsregeling was toegezegd, en ook is bevestigd op papier). Ik moest het volledige bedrag toch maar in 1x voldoen plus dat mn maandelijkse kosten door liepen eerder werd ik niet aangesloten. Ik heb alles netjes gedaan maar kom geen stap verder zo

Het enige wat ik wil is mijn telefoon nummer terug in prepaid vorm. Dit nummer heb ik vanaf 2008 en is dus bij veel mensen bekend. Graag wil ik dit terug.

mar
    Hallo, ben benieuwd wanneer ik iets te horen krijg.
    mar
    Onlangs gebeld door hi. Maar ben het absoluut niet eens met wat er gezegt is. En wil juridische stappen zetten omdat hi zich schuldig heeft gemaakt aan contractbreuk, terwijl er duidelijk mondeling en schriftelijk is vast gelegd dat ik een betalingsregeling had.

Ook een klacht indienen over KPN?