Klacht KPN: Ik wil mijn abonnement tijdelijk bevriezen en dit kan niet, terwijl dit eerder wel kon.

Klachtnummer
# 334796
Gebruiker
Daisy Steenbakkers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aankomende januari 2019 ga ik voor 3 maanden reizen in het buitenland. Aangezien ik hier een andere simkaart heb en mijn abonnement niet kan gebruiken, wil ik mijn abonnement graag voor 3 maanden bevriezen. Ik heb een medewerker van de klantenservice van KPN gesproken en zij vertelde mij dat dit niet kon. Van september 2016 t/m februari 2017 ben ik ook een half jaar in het buitenland geweest en destijds heb ik wel mijn abonnement kunnen bevriezen. Ik vind dat ik onterecht ben geholpen, aangezien dit destijds wel kon, dus ik wil graag dat er een oplossing komt voor dit probleem. Ik ben namelijk al jaren trouwe klant van KPN.

De oplossing

Ik wil graag dat mijn abonnement in de maanden januari, februari en maart van het jaar 2019 stil wordt gezet, zodat ik deze maanden geen kosten heb. Ik vind het geen probleem wanneer mijn abonnement vervolgens 3 maanden langer doorloopt (dit is destijds ook gebeurt).

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Steenbakkers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?