Klacht KPN: Ik wil mijn abonnement tijdelijk bevriezen en dit kan niet, terwijl dit eerder wel kon.

Daisy Steenbakkers

Aankomende januari 2019 ga ik voor 3 maanden reizen in het buitenland. Aangezien ik hier een andere simkaart heb en mijn abonnement niet kan gebruiken, wil ik mijn abonnement graag voor 3 maanden bevriezen. Ik heb een medewerker van de klantenservice van KPN gesproken en zij vertelde mij dat dit niet kon. Van september 2016 t/m februari 2017 ben ik ook een half jaar in het buitenland geweest en destijds heb ik wel mijn abonnement kunnen bevriezen. Ik vind dat ik onterecht ben geholpen, aangezien dit destijds wel kon, dus ik wil graag dat er een oplossing komt voor dit probleem. Ik ben namelijk al jaren trouwe klant van KPN.

Ik wil graag dat mijn abonnement in de maanden januari, februari en maart van het jaar 2019 stil wordt gezet, zodat ik deze maanden geen kosten heb. Ik vind het geen probleem wanneer mijn abonnement vervolgens 3 maanden langer doorloopt (dit is destijds ook gebeurt).

KPN
    Geachte mevrouw Steenbakkers,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?