Klacht KPN: Ik wil mijn mobiele abonnement opzeggen wegens emigratie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182281
Gebruiker
Lauryhertogs
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ga emigreren naar Duitsland en zal niet ingeschreven staan in het GBA in Nederland. Daarom wil ik graag mijn abonnement opzeggen of in ieder geval een regeling zoals bijvoorbeeld mijn telefoon afbetalen en geen gebruik maken van het abonnement.
Ik heb al verschillende keren contact opgenomen met de klantenservice en gevraagd of dit mogelijk zou zijn. Zij zeggen van niet. Echter, lees ik op verschillende websites en hoor ik van verschillende mensen dat het wettelijk gezien wel mogelijk is dit abonnement op te zeggen.
Het is dan ook erg raar dat ik nog tot april 2018 vast zit aan mijn abonnement. Ik zou hier graag een oplossing voor zien.

Alvast bedankt,

Laury

De oplossing

Coulance regeling/ af van mijn contract

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hertogs,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Lauryhertogs
    Datum
    Bedankt! Ik kijk uit naar jullie reactie. Ik wil er ook nog even bij vermelden dat ik al jaren trouwe klant van HI/KPN ben. We hebben zelfs met het hele gezin een abonnement bij jullie. Ik hoop samen tot een goede oplossing te komen.
  3. Auteur
    Lauryhertogs
    Datum
    Geen reactie van KPN!! Niet naar tevredenheid afgehandelt, heb nog steeds mijn abonnement.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lauryhertogs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry