Klacht KPN: Ik wil weg bij Telfort/KPN

Huub vanHoof

Nu KPN samen gaat met Telfort wil mijn mobiele Telfort contract onmiddellijk opzeggen.
reden: zeer onprettige ervaringen met de bureaucratie van KPN.
Zonderopgave van redenen wordt nu verteld dat de informatie op RTL nieuws niet juist was en ik gewoon over ga naar KPN. Er is in al die jaren niets veranderd bij KPN, daarom wil ik weg, en wel meteen.
HJMG van Hoof
Krabbendamstraat 20
5045 SK Tilburg tel: 0653415175

Mij laten gaan met nummerbehoud.

KPN
    Geachte heer Van Hoof,

KPN Klantenreacties CMT
    Huub vanHoof
    Er heeft een mevrouw gebeld maar ik moet even wachten op de officiële brief.
    Maar het zal wel zo zijn dat ik tot KPN veroordeeld ben. En daar ben ik niet blij mee, juist om deze bureaucratische onzin ben ik indertijd weggegaan bij het logge klantonvriendelijke KPN
    Huub vanHoof
    Geboden oplossing accepteer ik niet. Eenzijdig is besloten dat alle telfort abonnementen worden voortgezet door KPN. Dus het contract is ontbonden.
    KPN
    Geachte heer Van Hoof,

Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

KPN Klantenreacties CMT

Huub vanHoof
Geen oplossing, KPN wijzigt eenzijdig een contract, door omzetten van Telfort naar KPN en hebben mijn bezwaar voor kennisgeving aangenomen. Doen er verder niets mee. Dat is nu de arrogantie van KPN.

Ook een klacht indienen over KPN?