Klacht KPN: Ik wil weg bij Telfort/KPN

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 363546
Gebruiker
Huub vanHoof
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Nu KPN samen gaat met Telfort wil mijn mobiele Telfort contract onmiddellijk opzeggen.
reden: zeer onprettige ervaringen met de bureaucratie van KPN.
Zonderopgave van redenen wordt nu verteld dat de informatie op RTL nieuws niet juist was en ik gewoon over ga naar KPN. Er is in al die jaren niets veranderd bij KPN, daarom wil ik weg, en wel meteen.
HJMG van Hoof
Krabbendamstraat 20
5045 SK Tilburg tel: 0653415175

De oplossing

Mij laten gaan met nummerbehoud.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Hoof,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Huub vanHoof
    Datum
    Er heeft een mevrouw gebeld maar ik moet even wachten op de officiële brief.
    Maar het zal wel zo zijn dat ik tot KPN veroordeeld ben. En daar ben ik niet blij mee, juist om deze bureaucratische onzin ben ik indertijd weggegaan bij het logge klantonvriendelijke KPN
  3. Auteur
    Huub vanHoof
    Datum
    Geboden oplossing accepteer ik niet. Eenzijdig is besloten dat alle telfort abonnementen worden voortgezet door KPN. Dus het contract is ontbonden.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Hoof,

    Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

    Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Huub vanHoof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, KPN wijzigt eenzijdig een contract, door omzetten van Telfort naar KPN en hebben mijn bezwaar voor kennisgeving aangenomen. Doen er verder niets mee. Dat is nu de arrogantie van KPN.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?