Klacht KPN: Ik zit al sinds 8 december zonder vaste telefoon!!!!

Klachtnummer
# 90842
Gebruiker
R
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Sinds 8 december geen vaste telefoonverbinding meer waardoor ik niet kan faxen/bellen/internetten en geen alarmmelding meer krijg.
Heb al tien keer gebeld en telkens uit moeten leggen waar het om ging en hoor vervolgens niets terug. 1 keer gebeld door de uitvoerder die beloolfde dat het voor de kerst in orde kwam en zou iemand langs sturen om te checken of het weer in orde was.
Niemand gezien en niets verholpen!!!
Wat een belabberde service!

Gewenste oplossing

Dat deze storing graag snel verholpen word.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bruinen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    R
    Datum
    Dit is echt niet te geloven, ik word gebeld door een medewerker van jullie die beweerd dat er gewacht moet worden op een vergunning van de gemeente om te mogen zagen in het asfalt. Dit terwijl de weg al drie weken geleden is opengezaagd en uitgegraven en vorige week maandag (5 januari) is dichtgegooid het zou weer werken volgens de uitvoerder ik vroeg hem te komen testen maar heb niemand gezien. Het gat is dicht en nog steeds heb ik geen telefoonlijn Vanaf 8 December!!!!!
    Wat een flutzaak!!!!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bruinen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bruinen, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen