Klacht KPN: In 2011 heb ik voor twee jaar een contract afgesloten Mobiel Extra voor halve prijs nu ineens is het 25 euro.

Paulina P.A.

In 2011 heb ik bij KPN een contract afgesloten in een winkel voor Mobiel internet Extra voor 15 euro voor twee jaar. Nu echter moet ik 25 euro gaan betalen. Ik wil hiervan af. Dit is niet de afspraak anders had ik het nooit gedaan. Er is geen juiste voorlichting gegeven. het contract loopt nog tot juli 2013.

Graag zou ik het abonnement opheffen, aangezien er onjuiste informatie is gegeven. Het contract loopt nog tot juli 2012. Ik kan het allemaal niet betalen, want ik heb te veel kosten en leef van een AOW uitkering.

Paulina P.A.
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    KPN
    Geachte mevrouw Sladek,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Paulina P.A.
    Op dit moment heb ik n og niets van KPN gehoord.
    Paulina P.A.
    Vijf werkdagen is blijkbaar langer dan ik denk, tot zover nog geen enkele reactie van KPN. Wel beloven om binnen vijf dagen contact op te nemen,maar het niet doen!
    KPN
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?