Klacht KPN: In 2011 heb ik voor twee jaar een contract afgesloten Mobiel Extra voor halve prijs nu ineens is het 25 euro.

Klachtnummer
# 6995
Gebruiker
Paulina P.A.
Datum
5 reacties

Details

De klacht

In 2011 heb ik bij KPN een contract afgesloten in een winkel voor Mobiel internet Extra voor 15 euro voor twee jaar. Nu echter moet ik 25 euro gaan betalen. Ik wil hiervan af. Dit is niet de afspraak anders had ik het nooit gedaan. Er is geen juiste voorlichting gegeven. het contract loopt nog tot juli 2013.

De oplossing

Graag zou ik het abonnement opheffen, aangezien er onjuiste informatie is gegeven. Het contract loopt nog tot juli 2012. Ik kan het allemaal niet betalen, want ik heb te veel kosten en leef van een AOW uitkering.

5 reacties

  1. Auteur
    Paulina P.A.
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Sladek,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Paulina P.A.
    Datum
    Op dit moment heb ik n og niets van KPN gehoord.
  4. Auteur
    Paulina P.A.
    Datum
    Vijf werkdagen is blijkbaar langer dan ik denk, tot zover nog geen enkele reactie van KPN. Wel beloven om binnen vijf dagen contact op te nemen,maar het niet doen!
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?