Opgelost door KPN: In de praktijk worden afspraken niet nagekomen; het is veel beloven maar...

sad Opgelost
Cadeukaart BOL blijkt waardeloos

Overstap van KPN naar SOLCON (100% KPN dochteronderneming)

Ondanks opzegging (Internet vast en 4G buitengebied) van het internet en vast bellen, blijft KPN facturen sturenn van het reeds opgezegde en beëindigde abonnement!

De zaak na behoren oplossen en niet van alles beloven maar in de praktijk niets doen.

Ik verwacht dat gemaakt afspraken worden nagekomen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Charlie,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Charlie,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Cadeukaart BOL blijkt waardeloos
Toegezegd dat de betaling op 17 oktober wordt uitgevoerd. Ik ga er van uit dat dit ook zo is. Inmiddels een credit nota ontvangen van € 68,03 dit klopt dus niet - wordt vervolgd. Weer contact gehad met KPN - men zegde toe het restant te betalen. De creditnota met het juiste bedrag al ontvangen. Ga er dus van uit dat het is opgelost.

Ook een klacht indienen over KPN?