Opgelost door KPN: In de praktijk worden afspraken niet nagekomen; het is veel beloven maar...

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 486729
Gebruiker
Cadeukaart BOL blijkt waardeloos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Overstap van KPN naar SOLCON (100% KPN dochteronderneming)

Ondanks opzegging (Internet vast en 4G buitengebied) van het internet en vast bellen, blijft KPN facturen sturenn van het reeds opgezegde en beëindigde abonnement!

De oplossing

De zaak na behoren oplossen en niet van alles beloven maar in de praktijk niets doen.

Ik verwacht dat gemaakt afspraken worden nagekomen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Charlie,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Charlie,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cadeukaart BOL blijkt waardeloos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Toegezegd dat de betaling op 17 oktober wordt uitgevoerd. Ik ga er van uit dat dit ook zo is. Inmiddels een credit nota ontvangen van € 68,03 dit klopt dus niet - wordt vervolgd. Weer contact gehad met KPN - men zegde toe het restant te betalen. De creditnota met het juiste bedrag al ontvangen. Ga er dus van uit dat het is opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen