Klacht KPN: In gebreke stelling KPN internetdienst

Koster

Vanaf het moment dat ik met KPN voor het internet in zee ben gegaan, tot grote spijt, heeft dit mij al aardig wat vrije dagen gekost en aardig wat belminuten gekost. En de keren dat ik mijn ontevredenheid aangaf ben ik zeer onbeleefd te word gestaan waarvan ik uit verbazing hiervan een opname heb gemaakt,

Ik heb momenteel dus geen internetverbinding maar ik blijf hiervoor wel steeds facturen voor ontvangen. En dat terwijl ik telefonisch heb aangegeven dat zij in gebreke zijn gebleven door het niet nakomen van afspraken!

Gezien het feit dat ik meerdere malen voor niets thuis ben geweest en dit mij tijd en geld heeft gekost en er vanuit KPN dit blijkbaar normaal vind wil ik niets te maken hebben met het bedrijf.

Gezien de reeds verlopen communicatie is er geen behoefte naar een oplossing behalve ontbinding voor iets wat niet is geleverd..

KPN
    Geachte heer/mevrouw Koster,