Klacht KPN: In gebreke stelling KPN internetdienst

Klachtnummer
# 181650
Gebruiker
Koster
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf het moment dat ik met KPN voor het internet in zee ben gegaan, tot grote spijt, heeft dit mij al aardig wat vrije dagen gekost en aardig wat belminuten gekost. En de keren dat ik mijn ontevredenheid aangaf ben ik zeer onbeleefd te word gestaan waarvan ik uit verbazing hiervan een opname heb gemaakt,

Ik heb momenteel dus geen internetverbinding maar ik blijf hiervoor wel steeds facturen voor ontvangen. En dat terwijl ik telefonisch heb aangegeven dat zij in gebreke zijn gebleven door het niet nakomen van afspraken!

Gezien het feit dat ik meerdere malen voor niets thuis ben geweest en dit mij tijd en geld heeft gekost en er vanuit KPN dit blijkbaar normaal vind wil ik niets te maken hebben met het bedrijf.



De oplossing

Gezien de reeds verlopen communicatie is er geen behoefte naar een oplossing behalve ontbinding voor iets wat niet is geleverd..

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Koster,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Koster,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT