Opgelost door KPN: Incasso zonder digitenne

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46861
Gebruiker
aee
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Kpn houdt atomatisch kosten in van een digitenne abbonenment welke beëindigd is.
Helaas is er geen afschrift van de opzegging meer aanwezig.
Op 20 december 2013 is er ook klachtenbrief verstuurd naar KPN. Hierop is nog geen reactie gekomen.

Gewenste oplossing

Credit van alle ingehouden kosten. Kpn kan zelf zien dat dit digitenne nummer niet meer werd gebruikt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Evertze,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    aee
    Datum
    Kpn crediteert de kosten. Top, bedankt KPN

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen