Opgelost door KPN: incompleet geleverde aangsluit materialen (Moca box)

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 327722
Gebruiker
RCM van Nispen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

vandaag weer een geniaal staaltje KPN klantenservice meegemaakt, voor een vriendin van 75 geprobeerd een een probleem op te lossen met een tweede tv aansluiting. Gebeld met KPN (41,27 minuten) . Uiteindelijk begrijpt de overigens zeer vriendelijke dame dat er voor de aansluiting niet alleen de Aris box nodig is (die is er) maar ook een zg Moca box. De monteur die het eerste aparaat heeft geinstalleerd zou die achtergelaten moeten hebben. (er zijn er 2 gratis) maar deze heeft dat niet. gedaan. Nou probleem opgelost zou je denken , Gewoon box nasturen toch! Niet bij KPN of ik even contact opneem met hun partner daar kan ik er een kopen. Monteur die voor KPN werkt maakt een fout en de klant kan betalen volkomen logisch toch?
Inmiddels box zelf gekocht voor € 59,95.
Ga zo door KPN.

De oplossing

alsnog naleveren

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Nispen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    RCM van Nispen
    Datum
    Vandaag gebeld door KPN, probleem is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RCM van Nispen
Datum
Uiteindelijke oplossing
vergoeding gemaakte kosten
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen