Klacht KPN: Incorrecte facturen

Klachtnummer
# 137312
Gebruiker
Hedi
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik ben verhuisd heb alkes op tijd telefonisch geregeld , en de eerste factuur na de verhuizing was niet correct , gebeld en t zou bij de volgende factuur verrekend worden.
Volgende factuur nog hoger en meer dan foutief !!
Ik zou eerst moeten betalen nu en dan wordt het ( hopelijk?) geregeld heb bij t laatste telefoon gesprek met kpn klantenservice 1.15 uur aan de lijn gezeten 6!! Maal doorgeschakeld en de oplossing is er niet.
Daarna nog per mail gereageerd met bovenstaand verhaal , een arrogant antwoord ik moet per direct betalen . Wat ik weiger ik ga niet omgerekend een paar maanden vooruit betalen

De oplossing

Facturen crediteren en de juiste sturen plus de afspraak van de eerste 6 maander actie prijs berekenen

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bottcher,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Hedi
    Datum
    Kpn heeft mij idd gebeld maar onder werktijd ,tot 2 maal zou ik op een afgesproken tijdstip worden terug gebeld , is helaas niet gedaan
    Wel mail ontvangen , weet niet of dit ook vanwege klantenkompas was of van mn klacht via de kpnsite
    De oplossing is niet gekomen , alleen de opmerking dat ik gewoon moet betalen.
    Ik betaal niet voor zaken die ik niet heb , dw besteld heb.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bottcher,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 23.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Hedi
    Datum
    Er wordt gebeld onder werk tijd , en een tijds afspraak gemaakt
    om terug te bellen , deze is tot nu toe niet nagekomen
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bottcher,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen