Klacht KPN: Incorrecte facturen

Hedi

Ik ben verhuisd heb alkes op tijd telefonisch geregeld , en de eerste factuur na de verhuizing was niet correct , gebeld en t zou bij de volgende factuur verrekend worden.
Volgende factuur nog hoger en meer dan foutief !!
Ik zou eerst moeten betalen nu en dan wordt het ( hopelijk?) geregeld heb bij t laatste telefoon gesprek met kpn klantenservice 1.15 uur aan de lijn gezeten 6!! Maal doorgeschakeld en de oplossing is er niet.
Daarna nog per mail gereageerd met bovenstaand verhaal , een arrogant antwoord ik moet per direct betalen . Wat ik weiger ik ga niet omgerekend een paar maanden vooruit betalen

Facturen crediteren en de juiste sturen plus de afspraak van de eerste 6 maander actie prijs berekenen

Hedi
    Kpn heeft mij idd gebeld maar onder werktijd ,tot 2 maal zou ik op een afgesproken tijdstip worden terug gebeld , is helaas niet gedaan
    Wel mail ontvangen , weet niet of dit ook vanwege klantenkompas was of van mn klacht via de kpnsite
    De oplossing is niet gekomen , alleen de opmerking dat ik gewoon moet betalen.
    Ik betaal niet voor zaken die ik niet heb , dw besteld heb.
    Geachte mevrouw Bottcher,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 23.

Hedi
    Er wordt gebeld onder werk tijd , en een tijds afspraak gemaakt
    om terug te bellen , deze is tot nu toe niet nagekomen

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?