Klacht KPN: INCORRECTE REKENINGEN VAN KPN HI

Klachtnummer
# 23692
Gebruiker
Niet HI maar GOODBYE
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Deze klacht is bekend onder nummer 22187. DEZE KLACHT IS NIET AFGEHANDELD!! DOOR ONDER GETEKENDE OP TIJD GEREAGEERD MAAR TOT DUSVER GEEN ENKELE REACTIE SLECHTS:

Geachte Nieuwdorp,
KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT

NOGMAALS GEEN ENKEL CONTACT VAN KPN HI! DUS KAN DEZE KLACHT NOG NIET ZIJN AFGESLOTEN. Zelfs binnen de genoemde tijd door mij is gereageerd.

EN: De story continues...

Gisteren 16 maart krijg ik maar liefst 6 facturen van KPN HI. Dit zijn allemaal 0-facturen. Het zijn allemaal dezelfde facturen.
Ik wil deze situatie graag oplossen maar geen enkel bericht van KPN HI.
Ik zit dus niet te wachten op aanmaningen maar gewoon een gesprek met de verantwoordelijke van deze toko!
Zelf contact opgenomen met klanten service van HI maar ik krijg te horen dat deze me niet verder kunnen helpen.
Ik wacht nog steeds op het beloofde contact.
DUS BEL ME!!

Gewenste oplossing

Samen tot een schikking te komen van de incorrecte rekeningen/facturen

Bel me of mail me:
MEVR.Ingrid Nieuwdorp
ingrid08@ziggo.nl

06-41052787

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen