Klacht KPN: inflatiecorrectie

Klachtnummer
# 61606
Gebruiker
ferbe124@planet.nl
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer komt KPN met een verhoging van mijn abonnementen, dit keer met een inflatiecorrectie. Dit gaat me te ver en ik denk er over om naar een andere provider over te stappen.
Ik ben al heel lang klant bij KPN, maar dit voelt niet meer goed.

Vriendelijke groet,
Fernanda Best
Klantnummer 1549963

De oplossing

compensatie/ geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Best,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Best, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen