Klacht KPN: Inflatiecorrectie mobiel Abb.????

Albertien1954

Kreeg vandaag mijn factuur mobiel. Heb KPN compleet. Tot mijn verbazing is mijn KPN mobiel verhoogd met 38 eurocent ivm inflatiecorrectie zonder vooraf hierover in kennis te zijn gesteld. Ik heb KPN compleet met een mobiel contract voor 22 euro wat nu ineens 22.38 euro is. Sluit ik een nieuw mobiel contract betaal ik 21 euro. Zojuist gebeld ja dat mag KPN als het contract ouder is dan 3 maanden. Nou KPN jullie begrijpen wel dat KPN compleet pakket eruit gaat zodra mijn 2 jarig contract is afgelopen en dat na alle gedonder wat ik heb gehad voordat alles hier aangesloten was. KPN dit lijkt helemaal nergens op!!!
KPN schaam je!!!

Een contract van 2 jaar wat nog 1 jaar loopt oplossen naar 21 euro of anders gaat KPN compleet eruit en Ziggo er weer in!!
GEEN!!

KPN
    Geachte heer/mevrouw Vos,

KPN Klantenreacties CMT
    Albertien1954
    Schriftelijke reactie van KPN. Volgens voorwaarden. Jullie wensen het niet aan te passen. Prima dan ben ik over een jaar met het hele pakket weg. Mss moeten ze de verkopers van KPN winkels wat beter laten informeren. Voor het eerst een mobiel Abb afgesloten altijd prepaid gehad bij KPN winkel. Uitdrukkelijk gevraagd of dit contract twee jaar 22 euro bleef. Ja het bleef zo de contractperiode Je moet dus ter plekke eerst alles doorspitten hoeveel tijd dit ook kost alvorens een handtekening te zetten. Maar goed nog een jaar en dan kan ik overstappen. Heb nog geinformeerd bij andere providers maar tot nu toe alleen KPN die dit doet. KPN wordt niet verlengt ongeacht met wat voor aanbiedingen ze ook komen. Alles gaat er straks uit het hele compleet pakket tv internet telefoon en mobiel. KPN klantvriendelijk zijn jullie niet want uiteindelijk betaal ik nu voor het tweede jaar 4.58 euro meer nieuwe klanten zíjn 16.58 euro goedkoper maar KPN verliest liever klanten. Ik denk dan, het is rendabel voor 21 euro per maand maar 22 euro is niet rendabel dat moet 22.38 worden?
    LET OP!! DE VOORWAARDEN BIJ KPN MOBIEL EEN CONTRACT STELT BIJ KPN MOBIEL NIETS VOOR TENMINSTE JIJ DENKT DE AFGESLOTEN PERIODE HETZELFDE BEDRAG TE BETALEN MAAR KPN MAG DAT ZO MAAR EENZIJDIG VERHOGEN MET INFLATIE CORRECTIE NADAT HET CONTRACT DRIE MAANDEN OUD IS. Ben eens even verschillende providers gaan vergelijken en dan blijkt dat hetzelfde contract bij verschillende providers goedkoper word aangeboden. Wel makkelijk dat ik al weet dat ik niets verleng en overstap. Zo dat was KPN kijken wat Ziggo te bieden heeft.

Ook een klacht indienen over KPN?