Klacht KPN: Instabiel internetsignaal
Details
Klacht
15 januari is de KPN-kabel doorgeknipt. Is gerepareerd en sindsdien valt regelmatig, vrijwel dagelijks en dan meermaals, het internet (incl. telefoon en tv) uit. Router moet dan opnieuw starten wat enkele minuten duurt.KPN hierover geïnformeerd die stuurde een monteur, plaatste een nieuwe router tvstekkers, maar dit hielp niet, Hierna volgt een periode waarin KPN maandenlang monteurs naar mijn huis stuurden die uiteindelijk alles vernieuwd hebben en het probleem niet hebben opgelost. In april heb ik KPN een aangetekende brief gestuurd met eis dat zij het probleem gaan oplossen en ook beter gaan communiceren vwb hun aanpak. Geen enkele keer wordt er serieus ingegaan op het gebeuren van 15 januari. KPN weigert domweg de kabel fysiek te inspecteren. Laatste contact is telefonisch op 14 juni.
Gewenste oplossing
Inspecteren van beschadigde kabel.Restitutie van het abonnementsgeld vanaf 15 januari tot en met de dag dat de storing volledig is verholpen.
Eén vast persoon die wekelijks, zolang de storing duurt, mij informeert en op de hoogte houdt van de vorderingen mbt oplossen van de storing
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.