Klacht KPN: Instabiel internetsignaal

Klachtnummer
# 172568
Gebruiker
graafvangelder
Datum
3 reacties

Details

Klacht

15 januari is de KPN-kabel doorgeknipt. Is gerepareerd en sindsdien valt regelmatig, vrijwel dagelijks en dan meermaals, het internet (incl. telefoon en tv) uit. Router moet dan opnieuw starten wat enkele minuten duurt.
KPN hierover geïnformeerd die stuurde een monteur, plaatste een nieuwe router tvstekkers, maar dit hielp niet, Hierna volgt een periode waarin KPN maandenlang monteurs naar mijn huis stuurden die uiteindelijk alles vernieuwd hebben en het probleem niet hebben opgelost. In april heb ik KPN een aangetekende brief gestuurd met eis dat zij het probleem gaan oplossen en ook beter gaan communiceren vwb hun aanpak. Geen enkele keer wordt er serieus ingegaan op het gebeuren van 15 januari. KPN weigert domweg de kabel fysiek te inspecteren. Laatste contact is telefonisch op 14 juni.

Gewenste oplossing

Inspecteren van beschadigde kabel.
Restitutie van het abonnementsgeld vanaf 15 januari tot en met de dag dat de storing volledig is verholpen.
Eén vast persoon die wekelijks, zolang de storing duurt, mij informeert en op de hoogte houdt van de vorderingen mbt oplossen van de storing

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Graaf,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    graafvangelder
    Datum
    Inmiddels, 17 juni, contact gehad met diverse mensen van KPN. Er is nu iemand als aanspreekpunt, dus het laatste gedeelte van de door mijn gewenste oplossing is vervuld. Nu de rest nog, maar gezien de informatie die ik inmiddels heb gekregen en ook de afspraken die zijn gemaakt heb ik nu wel goede hoop.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Graaf,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen