Opgelost door KPN: installatie kosten monteur KPN € 62,-

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59184
Gebruiker
H,J.Blonk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte Femke Korthuis.

Ik heb velen malen gebeld met klantenservice dat ik een monteur zou krijgen om de glasvezel installatie gratis zou gebeuren.
zowel 0800 0402 en 0800 0404
Later nadat ik weer belde vertelde ze mij dat dat niet was doorgegeven.
Ook de kosten van het bellen met glasvezel is mij verschrikkelijk tegen gevallen.
Dit maakt mij de overweging om na een jaar over te stappen naar een andere provider.
Ook dit is een situatie om bij Radar aan te geven en consumentenbond.
Hopende dat u mij verder met een goede oplossing kan geven zodat KPN toch een visite -kaartje zal blijken.

De oplossing

Vergoeding van de instalatie kost glasvezel en bel tarieven naar beneden.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Blonk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    H,J.Blonk
    Datum
    Naar aanleiding van een klacht i.v.m.installatie glasvezel van KPN,
    Telefonisch contact gehad met een vriendelijke dame van KPN en die vertelde mij, naar mijn verhaal gehoord te hebben,dat ik de installatiekosten en de hoge bel kost vergoed zullen worden tot een bedrag van € 100,-dit is wat mij inziens een visite kaartje van KPN tot volle tevredenheid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H,J.Blonk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen