Klacht KPN: Installatie zonder monteur

GijsvandenBroek

ik ben recent overgestapt van Online naar KPN. Helaas verliep de afhandeling bij online verkeerd en heb ik op dit moment geen internet en tv. In de brief die ik heb gekregen van kpn stast dat pas in maart de monteur kan langskomen. Dit is natuurlijk te last daarnaadt kan ik het glasvezel kastje zelf installeren en is het puur wachten op het signaal.

ik zou graag zo spoedig mogelijk het signaal wensen te ontvangen, daarvoor hoeft niet per se een monteur voor langs te komen

KPN
    Geachte heer Van den Broek,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    GijsvandenBroek
    Ik hoor graag van u!
    KPN
    Geachte heer Van den Broek, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?