Klacht KPN: Installatie zonder monteur

Klachtnummer
# 97100
Gebruiker
GijsvandenBroek
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik ben recent overgestapt van Online naar KPN. Helaas verliep de afhandeling bij online verkeerd en heb ik op dit moment geen internet en tv. In de brief die ik heb gekregen van kpn stast dat pas in maart de monteur kan langskomen. Dit is natuurlijk te last daarnaadt kan ik het glasvezel kastje zelf installeren en is het puur wachten op het signaal.

De oplossing

ik zou graag zo spoedig mogelijk het signaal wensen te ontvangen, daarvoor hoeft niet per se een monteur voor langs te komen

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Broek,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    GijsvandenBroek
    Datum
    Ik hoor graag van u!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Broek, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen