Klacht KPN: Interactieve tv doet het niet meer door verkeerde installatie nieuwe buren

Anoniem

Vijf weken geleden heb ik nieuwe bovenburen gekregen en die hebben een aanvraag gedaan voor interactieve tv.. Die zijn weken bezig geweest om de installatie mogelijk te krijgen, vervolgens is afgelopen vrijdag een monteur geweest en die heeft het voor hun gemaakt, maar nu heb ik als onderbuurvrouw geen tv en internet meer, gebeld naar kpn, maar dat kon ze nietig afstand verhelpen, administratief hebben ze daar al een fout gemaakt door te doen alsof ik niet meer bestond... Er zou zo snel mogelijk een monteur langs komen, die kwam pas drie dagen later, om vervolgens door hem gebeld te worden dat hij in de centrale het wel gemaakt had, waarop ik had aangegeven dat er echt was gezegd dat er iemand langs zou komen,... Uiteindelijk is hij toch langs gekomen, toen bleek het nog steeds niet te werken, mijn vader was erbij en nu blikt de fout waarschijnlijk ook nog eens onder de grond gemaakt te zijn.. Nu weer een monteur echt slechte service van kpn, het is al een keer open geweest ...

Er moet met spoed een monteur komen die deelachtig daadwerkelijk gaat oplossen, ondergronds als bovengronds... Want dit gaat echt nergens over, vijf weken mijn bovenburen zonder internet en tv en nu ben ik al weer vijf dagen afgesloten, terwijl ik altijd netjes betaal..

KPN
    Geachte mevrouw Pauw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?