Klacht KPN: interactieve tv

Klachtnummer
# 23833
Gebruiker
KUT
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Bijna 1.5 jaar zogenaamde i-actieve tv. Nooit echt fatsoenlijk gewerkt. Na het bezoek van een drietal monteurs in de weken rond nieuwjaar gevraagd om een vaste kabelverbinding ttussen modem en tv. Geen enkele reactie. Kijk sindsdien bijna nooit meer i-act. tv. In totaal sinds de jaarwisseling 12-13 vier!!!!!!!!! keer.Waar betaal ik eigenlijk voor. En hoe kunnen ze een klant zo in de kou laten staan. (rekeninghen kloppen wel en zijn altijd op tijd!)

De oplossing

Zie boven!

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Quaedvlieg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KUT
    Datum
    Niets gehoord van KPN. Terwijl ze wel zo'n toezegging hebben gedaan.
  3. Auteur
    KUT
    Datum
    Waar blijft de reactie van KPN. Zou al een tijd geleden plaats hebben.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Quaedvlieg,De behandelaar van deze reactie neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    KUT
    Datum
    Uiteindelijk is alles toch nog goed gekomen. Vertrouwen in KPN is weer terug.
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Quaedvlieg, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen