Klacht KPN: Interactive TV

WAK van Est

Interactieve TV sinds 2010 altijd goed gedaan. Nu gevens ze aan dat ik geen genoeg bandbreedte meer heb. Volgens vrienden die voor Kpn werken moest ik me hard maken voor vsdl. Eindelijk iemand gevonden zit de kast vol. Hoe voel je als klant vanuit het planet tijdperk.
Kastje muur ??

Overzetten op vsdl

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Est,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    WAK van Est
    Ik weet niet waarop ik moet reageren maar ik heb tot op heden nog niets gehoord.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Est,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
    Bij deze gereageeerd
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Est,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?