Klacht KPN: Internet, Tv en telefonie provider KPN en UPC

Alfred

Door aanhoudende problemen bij UPC met TV signaal hadden wij ons bedenkingen over de minimale kwaliteit aangeboden dienst van UPC, dit nadat alles vervangen was en toch weer dezelfde problemen ontstonden.
Hierop werden we wat kriebelig en zochten naar een andere aanbieder.
Plots verscheen er een verkoper van KPN aan de deur en melde ons dat we van Glasvezel gebruik konden maken.
Dus zo gezegd en geregeld we besluiten over te stappen naar KPN met Internet, Televisie en Telefonie.
Die beste man van KPN niks nada over vermelding betreft contractbreuk die we blijkbaar pleegde na 2 maanden alziende de faktuur van UPC met vermelding afkoopbedrag en dat is 199,- euro voor alleen Digitaal TV.
Hierna hebben we snel UPC maar gebeld, maar u krijgt nog een faktuur afkoop van Telefoon en uw Internet, die zijn hoger!
Leuk zo opzeggingskaart die je van KPN krijgt en later dat KPN al die kaartjes uit hun pakket hebben gehaald vanwege deze problemen met opzeggen.
Deze maand tot.. 344,- euro

Annulering totaal pakket van KPN.
Dit omdat ik niet op de hoogte was van contractbreuk en daarbij onnodige hoge kosten van UPC ontvang die onbetaalbaar zijn.
Dit alleen vanwege de niets zeggende verkoper Nick van Kok en het leuke opzegkaartje dat KPN alles regelt (dit is een heel nadelig kaartje!).
We moeten nu 199,- betalen en volgende maand krijgen we de afkoop bedrag van Internet en Telefonie wat zelfs hogere kosten met zich zal meebrengen.

De diensten laten we weer terug nemen door UPC en hopelijk dat KPN ons laat gaan zonder nogmaals kosten in rekening te brengen en ons hierbij tegemoet komen.

Uiteraard achteraf gezien hadden we eerst uitgebreid met KPN en UPC moeten bellen of er geen adder zat onder het zo makkelijk oversluiten wat ons behoorlijk op de stuipen gejaagd heeft.

Rekening van KPN 147,- + rekening 199,- van UPC

KPN
    Geachte heer Callenbach,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Alfred
    Bedankt alvast voor uw snelle reactie.
    Alfred
    Inmiddels Zaterdag 16 feb. 2013.
    Tot op heden nog niets vernomen van KPN....
    Alfred
    Inmiddels donderdag 21 febWel kregen spontaan een telefoontje van KPN of alles netjes was afgehandeld.Ik kan hierbij zeggen dat KPN spontaan in eigen beweging gewoon je andere Internet verbinding opzegt die op een andere naam staat en met een andere rekening nummer.Gaat KPN stoppen !Bizar voor woorden.
    Gewoon een dienst opzeggen terwijl de klant daar niet om vraagt !
    En nota bene geen betaal achterstand hebben gehad in de 20 jaar dat we bij KPN hebben gezeten
    Alfred
    Dat is dan klacht 2 dat KPN in eigen houtje je Oude Internet verbinding spontaan opzegt.
    Tijdens de landelijke storing is me beterschap beloofd en de lijn in sloop was ongedaan gemaakt.Gevolgen gaan hier best groot worden.
    We hebben nu 2 providers met dank aan de geweldige overstapservice van KPN en raad eens wat bij ons er straks definitief eruit gaat?Dit is echt oplichting, meer woorden heb ik er niet voor!
    Alfred
    KPN het gaat geweldig, aardig mensjes aan de telefoon die zeggen dat KPN er niets aan kan doen.
    Het fatsoen hebben ze niet meer door hun eigen fouten toe te geven!Ranzig..Nou, het is niet dat KPN er niets aan kan doen, KPN WIL ER NIETS AAN DOEN!De overstapservice hebben ze nu plots uit hun pakketjes gehaald omdat het niet zo goed gaat, dat wist de medewerker van KPN me te vertellen.Verder wensen ze ons dan maar suc6.Schoften zijn het.
    Alfred
    KPN vergeet volgens mij dat door deze fijne houding meer klanten gaat verliezen.Telefonie zal bij KPN blijven, ook die pleuren we eruit nu...Positief ga ik hier niet meer tegenover staan met die klanten service van KPN...............Suc6 KPN
    Ik zal we een briefje sturen en eens kijken hoe we elkaar kunnen weerzien welke kosten jullie mogen afdragen voor het op eigen houtje afsluiten van een Internet dienst..
    Ja zal hem aangetekend opsturen..
    Alfred
    Een zekere Anne Koperaal van KPN wil ik ook echt bedanken voor haar grote leugen en waar ik 3 uur mee aan de lijn heb gehangen en voornamelijk 1 moment, ben zo bij u terug we gaan het regelen... 48 later heeft u weer internet zegt zij van KPN!
    Oja, de datum was 23 jan. 2013 dat ik gebeld had en wat vreemd vond dat ik nog geen ADSL signaal had...Plots stond mijn lijn in een sloop zoals KPN dat verwoord.
    Toen trok ik al wit weg...
    Alfred
    Blijkt dat KPN toch wel wat foutjes maakt... en onbetrouwbaar is!
    Uiteraard belt KPN ook niet terug met dat ze het zullen uitzoeken, maar dat wisten we al....KPN kost je veel tijd, geld en veel ergernis.

Ook een klacht indienen over KPN?