Opgelost door KPN: Internet + bellen bij KPN voor mij veel duurder dan bij Ziggo

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 255764
Gebruiker
L.A. van Beelen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Waarom betaal ik voor internet + bellen bij KPN bijna 4 x zo veel dan bij Ziggo. Zie bijlage waarin de aanbieding van Ziggo voor mij.
Het is onmogelijk KPN direct te mailen, dus dan maar op deze manier.

De oplossing

Een passende aanbieding voor lange termijn, dus niet voor 3 maanden of zo.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Beelen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Beelen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.A. van Beelen
Datum
Uiteindelijke oplossing
De KPN medewerker heeft veel moeite gedaan de klacht op te lossen. Helaas lag een deel van de klacht buiten zijn zorggebied. Hiervoor moet ik verder bij verkoop zijn. Ik heb inmiddels wel een ander modem gekregen om eventueel mijn Wifi bereik te vergroten.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen