Opgelost door KPN: Internet buitengebied valt weg, na 1ste klacht probleem weer terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 432120
Gebruiker
HPWijhe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3 weken geleden klacht ingediend tav internet buitengebied.
Leek telefonisch te zijn opgelost na bemiddeling klachten procedure, nu na 3 weken plotseling internet abonnement door KPN stop gezet.
Na telefoontje over het probleem nieuwe sim kaart opgestuurd, geen nwe modem. Zeer onkundige telefoon afhandeling op 26/3 ochtend 20 min wacht medewerker komt niet terug. middag zeer ondeskundige medewerker kan geen antwoord geven waarom er openstaande rekening van 42,50 eur is. Geeft ondeskundig aan u heeft 2de abonnement aangevraagd

De oplossing

Call center 0800-0402 niet instaat wil niet probleem oplossen
Als kalnt moet ik weer een klacht procedure opstarten

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Pala,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


Uiteindelijke oplossing

Auteur
HPWijhe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen