Klacht KPN: Internet en telefoonstoring wordt niet opgelost.

Klachtnummer
# 606277
Gebruiker
G. de Haan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We hebben al een maand geen internet en telefoon door een kabel die is geraakt tijdens het graven.. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en er komt geen oplossing. Vergunningen worden niet aangevraagd, we worden niet terug gebeld. Nul informatie wordt er voorzien.

Gewenste oplossing

De kabelbreuk oplossen en de storing dus verhelpen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Haan,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen