Klacht KPN: Internet en TV diensten zo maar te vroeg afgesloten

Klachtnummer
# 422674
Gebruiker
EdwardvH
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ga verhuizen per 5 maart en heb mijn contract opgezegd per die datum. Prima geregeld en bevestigd. Nu heeft de nieuwe bewoner blijkbaar opgegeven dat hij per 18 februari komt wonen in mijn huis en daarmee vervalt mijn resterende contract zomaar!?

Dus ik heb vanaf 18/2 geen internet en TV meer?

Dat kan toch niet waar zijn...

De oplossing

zorgen dat ik TV en internet houd

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Herpen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen