Klacht KPN: Internet in quarantaine gezet

Nena

Sinds 4 dagen is mijn internetverbinding in quarantaine gezet ( alleen noodzakelijke pagina's bereikbaar) wegens onrechtmatig gebruik door derden.
KPN abuse afdeling handelt deze klachten alleen af per mail. Je moet zelf je computer via hun antivirussoftware schoonmaken. Dit al meerdere malen gedaan, logreports verstuurd. Telkens weer een nieuwe software die ik moet gebruiken en de hele procedure herhalen. Terwijl mijn computer/ laptop gewoon clean is. Contact opgenomen met klantenservicedesk voor oplossing, zij kunnen je niet verder helpen, KPN Abuse team heeft geen contactnr etc, geven het advies om geen mails te sturen, want dit werkt averechts (?!). Ik werk vanuit thuis, dus dat kan ook niet meer, waardoor ik inkomsten misloop etc. Waardeloos hoe KPN met klachten over internet omgaat. Dit kan gewoon niet, iemand anders maakt onrechtmatig gebruik van mijn internetverbinding en ik ben de dupe hiervan! Nooit eerder zulke problemen gehad bij andere providers.

Quarantaine opheffen per direct en zoeken wie er wel onrechtmatig gebruik maakt van mijn internetverbinding.
Onkostenvergoeding

KPN
    Geachte mevrouw Alam,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Nena
    Nu inmiddels bijna twee weken verder zonder dat er degelijk naar een oplossing gezocht is. Ondanks dat ik gebruik maak van virusscanners en anti malware 'schijnt' dat er een virus op mijn computer is. Na herhaaldelijk scans te hebben uitgevoerd met diverse software is het zgn virus niet gevonden. Oplossing is dat ik maar op mijn eigen kosten een ICT expert moet inschakelen. Voel me absoluut niet serieus genomen, het probleem wordt telkens in mijn schoenen geschoven
    Nena
    Ik ben ontzettend teleurgesteld in KPN met name de denigrerende manier waarop er telefonisch contact heeft plaats gevonden.
    Juist overgeschakeld naar KPN om betere service te krijgen, nooit eerder meegemaakt dat een provider zo omgaat met zijn/haar klanten.
    KPN
    Geachte mevrouw Alam, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Nena
    De klacht is mijns inziens niet naar tevredenheid opgelost door KPN. Uiteindelijke oplossing zelf gezocht door het switchen van provider.
    KPN
    Geachte mevrouw Alam, Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen. Indien u weer problemen ondervindt, kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?