Klacht KPN: internet maandbundel prepaid 200MB

melissa

Gisteren 10euro opgewaarderd en wil de 200mb a 10euro bundel aanzetten en krijg de melding niet voldoende btg. het beltegoed is nog steeds 10 euro, na 10 x proberen lukt het nog niet.
Kpn gebeld, reactie: het kost tegenwoordig €10.01 dus ik zet 50 cent erbij dan doet hij het. 50 cent gekregen en deed het nog niet. toen zei ze dat het een storing was, daarna zei ze dat ik met me telefoon naar de winkel moest gaan dat het aan mijn instellingen lag en toen ik dat weigerde zei ze dat ik er nog 10 euro bij moet zetten want het kost tegenwoordig tussen de 10 en 20 euro maar exact hoeveel weet ze niet. ik geloofde het niet daarna terug gebeld iemand anders aan de lijn,die gaf als reden dat mijn oude bundel nog liep en dat de technische dienst die zou gaan verwijderen binnen n week en dan moet hij het doen. maar nog steeds krijg ik de melding dat er niet voldoende btg op staat. vandaag weer reden dat het tegenwoordig 12 euro kost en er maar een 10tje bij moet zetten.

als het zo is dat er voor de 10 euro bundel 12 euro btg op moet staan moeten zei het andere 10tje erbij stortten. Als het een verandering binnen het bedrijf is dan moeten ze dit melden op website dat het is veranderd. er staat nu niets op alleen voor 10 euro krijg je 200 mb. dit is blijkbaar niet waar dus een vals aanbod van KPN. al 2 jaar klant en als er een probleem is verwacht je dat het netjes word opgelost en niet 5 verschillende redenen opgeven en alsnog het probleem niet oplossen. heb namelijk nu nog steeds geen BUNDEL!

KPN
    Geachte mevrouw Van der Heijden,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?