Klacht KPN: Internet niet mogelijk volgens tele 2 door kpn

Klachtnummer
# 144057
Gebruiker
Lynnn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

T Volgens tele 2 kan ik geen Internet krijgen op mijn adres om dat ik een zakelijke abonnement zou hebben bij kpn. Wat niet het geval is. Ik heb kpn gebeld en hun zeggen dat de lijn vrij is. Geen van beide kunnen mij verder helpen. Ik wil dat dit opgelost word.

De oplossing

Ik wil dat dit opgelost word

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Martis,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Martis,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT



Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen