Klacht KPN: Internet op mobiel onbruikbaar

sssvetik

Ik heb KPN herhaaldelijk in gebreke gesteld omdat onze mobiele aansluitingen niet naar behoren werken. Wij krijgen niet wat wij naar redelijkheid mogen verwachten en waarvoor KPN betaling verwacht. Ik heb bezwaar gemaakt tegen de laatste nota omdat deze posten bevat die niet kloppen en in strijd zijn met de herhaaldelijke uitspraak van KPN dat internetkosten buitenland gelimiteerd zijn en Europese wetgeving. Kennelijk verstoken de door KPN verkochte (en dus verantwoordelijkheid KPN) toestellen uit zichzelf enorm veel data met als gevolg deze buitensporige kosten. E.e.a. staat in schril contrast met het moment waarop je als KPN klant wel gebruik van de verbinding probeert te maken, want deze is veelal onacceptabel traag of werkt helemaal niet

Crediteren van de onterecht betaalde factuur. Deze is betaald omdat wij geen zin hebben in problemen. Met de melding dat hij onder protest is betaald. Plus het direct opzeggen van onze beide abonnementen zodat wij op zoek kunnen naar een mobiele aanbieder die wel doet wat ze belooft.

KPN
    Geachte mevrouw Datsyuk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    sssvetik
    Dit is niet echt een inhoudelijke reactive, dunkt mij. De problemen zijn zeer veelomvattend. Mobiel internet in NL werkt niet of is zeer traag. Het door KPN geleverde nieuwe toestel geeft grote problemen en KPN heeft hier op uiterst arrogante wijze NIETS aan willen doen. Kosten buitenland zouden beperkt zijn maar eea blijkt in de praktijk heel anders. Plus dat het feitelijk helemaal niet werkt. Gevolg is dat het voor ons onmogelijk is om onze aansluitingen in het buitenland te gebruiken.
    KPN
    Geachte mevrouw Datsyuk,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    sssvetik
    Het was bijzonder prettig dat KPN na het melden van deze klacht vrij snel contact met mij op nam. Ondanks het feit dat we het niet eens werden over de buitensporige kosten internet buitenland heb ik een vergoeding gekregen die dit grotendeels compenseert.
    In principe was de klacht hiermee opgelost en heb ik een contractverlenging kunnen doen met een nieuw toestel. Nu blijkt echter ook het nieuwe 4g netwerk problemen te hebben en het geleverde toestel was defect. Zou omgeruild worden.
    KPN
    Geachte mevrouw Datsyuk, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?