Opgelost door KPN: Internet snelheid (HA HA)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36714
Gebruiker
MLD
Datum
4 reacties

Details

De klacht

inmiddels IS DE INTERNET SNELHEID DOOR KPN WEER VERDEr VERLAAGD, IK HEB NET EEN TEST GEDAAN EN ONTVANG NOG MAAR : Download 8,63 Mbps en Upload 0,83 Mbps
Gevolg Internet is traag en stopt regelmatig, TV beelden blijven stilstaan en ook het afspelen van films blijft regelmatig stilstaan

De oplossing

Ik eis nu per direct dat de snelheid weer naar een werkbare snelheid wordt gezet, ik weet dat de beloofde 40 Mbps op mijn adres niet mogelijk is maar 8,63 Mbps is ronduit belachelijk

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Decrauw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    MLD
    Datum
    Er zijn inmiddels 2 monteurs geweest die mijn huis installatie hebben doorgemeten wat geheel in orde was, echter bij de verbinding van de KPN verdeelkast naar mijn huis hebben ze iets verdachts gevonden. Deze medewerkers hebben iets in deze verbinding veranderd met als gevolg dat de internet verbinding nu wel constant is maar ook weer veel lager als voor deze actie. KPN GAARNE NU SNEL ECHT DE SNELHEID VERHOGEN bij voorbaat dank
  3. Auteur
    MLD
    Datum
    helaas KPN belt niet terug en inmiddels is de snelheid nog meer terug gebracht tot maximaal 9057 Kbps op 18-10-2013. storingsdienst gebeld om 17 :45maar deze konden of wilden niets voor mij doen.
    WAT EEN PRIMA BEDRIJF is KPN toch
  4. Auteur
    MLD
    Datum
    EINDELIJK na 2 jaar en 3 monteurs heeft de laatste monteur toch het defect aan de verbinding tussen het KPN verdeelpunt en mijn huis gevonden en een ander kabel aangesloten.
    De verbinding snelheid is nog niet de beloofde 40 mb maar inmiddels wel Download: 14372 Kbps.
    Upload: 1030 Kbps.
    En kan ik weer TV kijken en internetten, ook een vergoeding van KPN ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MLD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen