Klacht KPN: Internet snelheid niet volgens specs! Wel volle pond betalen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 302664
Gebruiker
f1
Datum
4 reacties

Details

De klacht

KPN reageert niet op mail. Dit is wel afgesproken met KPN.
Het gaat om internetsnelheid, dat is ver beneden pijl, terwijl wel het volle pond betaald moet worden.
Aangezien KPN niet reageert dan dus nu maar WEER via www.klachtenkompas.nl..... blijkbaar kan het niet anders.

De oplossing

Product leveren zoals het vermeld is volgens specs. Zonder extra fratsen qua techniek (apparaten / straling etc).

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    f1
    Datum

    Met KPN'er gesproken.
    Deze persoon zou ervoor zorgen dat zijn manager mij belt..... tot op heden NIETS vernomen van KPN.
    Ik ben het niet eens met slechts €5,- korting. Dit is standaard wat geboden wordt.

    Mijn internetsnelheden zijn veel lager dan hetgeen men in specificatie aanbiedt en zelfs minder dan de verlaagde snelheids-waarden die in de "standaard korting" worden genoemd.

    Bovendien heb ik geen TV, dat zit sinds een tijd wel in het "standaard pakket". Vroeger.... zat het niet in het pakket, ik heb daar ook niet om gevraagd.
    De internet snelheid is volgens het pakket 40 Mb, ik haal slechts 7Mb, dat is ongeveer 17 % van wat men biedt, ook upload snelheid is lager!.

    Kortom... ik gebruik dus slechts een fractie van hetgeen wordt geboden volgens specificaties, doordat het NIET KAN .... en omdat ik maar een deel van het pakket gebruik.
  3. Auteur
    f1
    Datum
    Met KPN'er gesproken.
    Deze persoon zou ervoor zorgen dat zijn manager mij belt..... tot op heden NIETS vernomen van KPN.
    Ik ben het niet eens met slechts €5,- korting. Dit is standaard wat geboden wordt.

    Mijn internetsnelheden zijn veel lager dan hetgeen men in specificatie aanbiedt en zelfs minder dan de verlaagde snelheids-waarden die in de "standaard korting" worden genoemd.

    Bovendien heb ik geen TV, dat zit sinds een tijd wel in het "standaard pakket". Vroeger.... zat het niet in het pakket, ik heb daar ook niet om gevraagd.
    De internet snelheid is volgens het pakket 40 Mb, ik haal slechts 7Mb, dat is ongeveer 17 % van wat men biedt, ook upload snelheid is lager!.

    Kortom... ik gebruik dus slechts een fractie van hetgeen wordt geboden volgens specificaties, doordat het NIET KAN .... en omdat ik maar een deel van het pakket gebruik.
  4. Auteur
    f1
    Datum
    Met KPN'er gesproken.
    Deze persoon zou ervoor zorgen dat zijn manager mij belt..... tot op heden NIETS vernomen van KPN.
    Ik ben het niet eens met slechts €5,- korting. Dit is standaard wat geboden wordt.

    Mijn internetsnelheden zijn veel lager dan hetgeen men in specificatie aanbiedt en zelfs minder dan de verlaagde snelheids-waarden die in de "standaard korting" worden genoemd.

    Bovendien heb ik geen TV, dat zit sinds een tijd wel in het "standaard pakket". Vroeger.... zat het niet in het pakket, ik heb daar ook niet om gevraagd.
    De internet snelheid is volgens het pakket 40 Mb, ik haal slechts 7Mb, dat is ongeveer 17 % van wat men biedt, ook upload snelheid is lager!.

    Kortom... ik gebruik dus slechts een fractie van hetgeen wordt geboden volgens specificaties, doordat het NIET KAN .... en omdat ik maar een deel van het pakket gebruik.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
f1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is GEEN oplossing geboden. Na herhaalde mails aan KPN wordt nog steeds niet geantwoord. Dus ik ben niet tevreden en vind de werkwijze niet fatsoenlijk van KPN.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen