Klacht KPN: Internet snelheid niet zoals verwacht

Anoniem

Sinds begin juli overgestapt naar KPN. Ik heb het interactieve tv standaard abonnement. Ik merk dat k qua internet snelheid niet hoger haal dan 15 Mb/s (terwijl dit tot 40 Mb/s zou moeten zijn) Ik heb klantenservice gesproken en die gaven aan dat er niks aan te doen was. Ik vnd dit niet acceptabel omdat 15 niet in verhouding tot 40 staat voor mij. Kpn gaf aan dat ze aan minimale snelheid van 8 moesten voldoen (factor 1/5 tot max!!!!) dit vind ik nogal belachelijk aangezie dit erg veel scheelt.

Vervolgens gevraagd wat voor snelheid er te behalen moest zijn. Medewerker kpn gaf aan dat dit afhankelijk was van afstand tot centrale. Toen hij dit nagekeken had bleek dit kort te zijn, waardoor er snelheid van 35 Mb/s mogelijk moet zijn. Dit is dus 20 Mb/s meer dan wat ik haal. Hij kon niet verklaren wat dit verschil veroorzaakte.

Kortom. Ik ben niet geheel tevreden na mijn overstap. Graag wil ik dat er naar mijn internet snelheid gekeken wordt. Dit is voor mij nder de maat.

Ik wil graag dat mijn nternetsnelheid meer is zoals deze verwacht mag worden 30 Mb/s is realistisch.

KPN
    Geachte heer Prins,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?