Opgelost door KPN: Internet snelheid verlaagt/ wegvallende verbinding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 160294
Gebruiker
R.k
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sinds ze in de wijk een nieuwe straatkast hebben geplaatst valt ons internet/tv en bellen steeds weg en is ons internetsnelheid is ook van 58 mbit naar 12 mbit
(van vdsl2 naar adsl2+) gegaan en als we inloggen op onze modem staat bij status->advanced fast/interleaved dit was eerst interleaved/interleaved

hoe komt dit en ik wil hierop graag een oplossing!!

P.S wij hebben al tientallen keren contact met kpn gehad maar nog geen oplossing!
Graag hierover contact met ons opnemen
Wij verwachten uiterlijk maandag een oplossing voor deze klacht

Gewenste oplossing

Graag de snelheid weer naar 58 mbit en zorgen dat er weer vdsl2 beschikbaar komt voor ons adres en we willen graag dat de tv en internet niet meer wegvalt
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kock,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    R.k
    Datum
    Snelheid weer acceptabel en tv hapert niet meer
    Hopelijk houden wij dit.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen