Opgelost door KPN: Internet Storing TV storing en telefoonkruising, monteur die niet op kwam dagen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 133301
Gebruiker
Mw. Leenheer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds vorige week maandag stoort de interactieve tv.
Sinds vorige week woensdag heb ik geen internet hier heb ik nu 6x over gebeld.
Afgelopen maandag zou er een monteur komen hier heb ik de hele dag op gewacht deze is niet geweest. Vandaag zou er een monteur komen tussen 11:00 en 13:00 het nu kwart over 1. Er is niet gebeld om aan te geven dat het later zou worden.
Sinds vorige week woensdag is er ook een telefoonkruising waardoor mensen een ander nummer dan mijn nummer in toetsen en toch mij bellen.

Ik vind dit onacceptabel en ontzettend slechte service van KPN. Ik betaal 70 euro in de maand voor het abonnement en KPN levert de dienst niet. Het oplossen ervan gaat uitermate traag en moet ik nog maar zien of het binnenkort gedaan is.

De oplossing

Telefoon kruising oplossen
Internet repareren
Compensatie voor het geen gebruik kunnen maken van de diensten

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Leenheer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Mw. Leenheer
    Datum
    Prima opgelost door kpn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mw. Leenheer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen