Klacht KPN: Internet tv belle

Klachtnummer
# 478578
Gebruiker
Dylan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gister gebeld over een nieuw abonement op te zeggen en verder te gaan met de oude modem hebben zw het allebij stop gezet en dan bel je ja kan 3 dagen duren terwijl me bellofs is dat tie het vandaag weer zou doen

De oplossing

Snel zorgen dat tie aangesloten is vandaag nog zoals beloofd

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Jurriaans,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen