Opgelost door KPN: Internetabonnement mei 2x geïncasseerd..

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 4081
Gebruiker
B. van Belle
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In mei 2012 heeft de KPN 2x het internetabonnement automatisch geïncasseerd. Laten terugboeken door de bank levert een dreigement op van blokkeren. Nog steeds niet opgelost en de KPN....die zwijgt!

De oplossing

Terugboeken te veel geïncasserd bedrag of niet incasseren voor de maand juni.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Belle,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    B. van Belle
    Datum
    KPN met 020 nummer heeft gebeld. Zijn er mee bezig(bijna een maand dus)
    en ik moet nog even geduld hebben...... Wacht dus niet geduldig maar zeer ongeduldig af!..
  3. Auteur
    B. van Belle
    Datum
    Credit-nota ontvangen(bedrag voldoende, maar niet duidelijk). Rekening ontvangen voor nieuwe termijn. De rekening is vandaag afgeschreven. De credit-nota helaas nog niet bijgeschreven.
  4. Auteur
    B. van Belle
    Datum
    Bedrag credit-nota ontvangen. Financieel nu goed afgehandeld, maar uitleg
    niet gehad. Laat het er nu maar bij zitten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. van Belle
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?