Opgelost door KPN: internetbundel buitenland werk niet in kroatie

Jan van der Linde

Voor mijn vakantie in kroatie heb in de internetbundelbuitenland geactiveerd. Ik kreeg in kroatie ook een sms dat mijn bundel op 80% was, en heb daarna na nog een sms dat de bundel op was opnieuw geactiveerd. Na mijn vakantie ontving ik een rekening van 585 euro voor 53 euro mb verbruik. Doordat ik niet direct kon betalen ben ik inmiddels afgesloten, op mijn brief die ik naar de klantenservice heb gestuurd wordt niet gereageerd. Ik heb wel op voorhand 50 euro overgemaakt om toch mijn goodwill te tonen.
Hi geeft aan dat kroatie wel dus onder Europa valt maar niet onder de EU. Voel me zwaar gedupeerd.

Ik verwacht coulance van Hi wat betreft mijn torenhoge rekening en verwacht een oplossing om bij gebruik van een internet bundel een soort van waarschuwingsmail die eerder aangeeft dat er aanzienlijke kosten worden gemaakt als in mijn geval pas na +500 euro gebruik.

Ik heb op 8 oktober schriftelijk bericht ontvnageb van KPN naar aanleiding van mijn klacht bij de klantenservice.
Geen tegemoetkoming op basis dat ik 9 augustus na een verbruik van 50 euro data heb aangegeven verder te willen gaan.
Vreemd want ik ben pas op 15 augustus vertrokken naar kroatie.

Jan van der Linde
    Ik heb op 8 oktober schriftelijk bericht ontvangen van KPN naar aanleiding van mijn klacht bij de klantenservice.
    Vreemd want ik ben pas op 15 augustus vertrokken naar kroatie. en daarvoor heb ik geen sms gehad met betrekking tot het overschrijden van data, dat kan ook niet want ik gebruikte op dat moment data vanuit mijn bundel.
    Jan van der Linde
    Hi heeft bevestigd fouten te hebben gemaakt en heeft 533 euro teruggeboekt. Al met al blijft het vervelend maar ben ik blij met de afhandeling.

Jan van der Linde

Ook een klacht indienen over KPN?