Klacht KPN: Internetdiensten en mailing webmail online

Klachtnummer
# 26237
Gebruiker
Y.M. Meisner
Datum
2 reacties

Details

De klacht

1)
U blokkeert mijn account permanent hoewel ik mij houd aan door max.200 mails/uur. Bij aangaan van contract 20 jaar geleden was er geen maximum,en dat contract heb ik getend!
2)Blokkeren mijn kpn
Zonder overleg heeft u mijn inloggen op deze site geblokkeerd:
https://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx [3] Op deze site kan ik
de door mij ingestelde forwards beheren om klacht nr drie te verhelpen.
3)Veranderen persoonlijke instellingen
Zonder overleg heeft u de instellingen van emails forwarden naar yvonne@tangodesalon.nl gewijzigd en naar het door u geblokkeerde
account.
Naar mijn mening bent u uw doel ruimschoots voorbij geschoten om internet te beschermen tegen spammers door uw ingrepen in de
privésfeer van uw klanten heeft u zich zelfs strafbaar gemaakt en de privacy geschend van uw klanten door onwetmatig instellingen te veranderen en toegangen te weigeren. Al dit ondanks nooit een enkele betalingsachterstand. Tevens dupeert u trouwe klanten als mij van 20-25 jaar kpn! Foei!

De oplossing

Bij oplossing voor donderdag a.s. feestdag:
- restitutie van verloren beschikking over betaald product à maandbedrag per op 7 mei 1 dag verlies toegang
- restitutie van problemen in tijdsverlies, belopende op 4 uur verlies aan tijd door te klagen over product waar ik voor heb betaald, ter hoogte van 4 x 70 Euro ex. BTW
- herstellen van toegang tot betaald product
- herstellen van originele instellignen of vergoeding van mijn tijd als ik dit zelf weer moet instellen tegen uurtarief van 70 Euro ex. BTW
Bij oplossing v.a. donderdag (feestdag) of ontbreken oplossing:
- als niet opgelost voor donderdag (feestdag) ontbinding van contract van 20 jaar geleden voor internettoegang door kpn na geleverde online contacten in contactkaartjes 808 contacten op dit moment!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- BIJZONDER BELANGRIJK ONTBINDEN BEDRAG SLECHTS NA AANLEVEREN VAN ALLE ONLINE OPGESLAGEN E-MAILADRESSEN IN WEBMAIL, WANT ANDERS KOMT ER NOG CLAIM OP SCHADEVERGOEDING VERLOREN KLANTCONTACTEN BIJ!!!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Meisner,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mesiner,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen