Klacht KPN: Internetdiensten-noreply@kpn.com

Klachtnummer
# 170566
Gebruiker
ClairB
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik neem geen diensten af van KPN.

Geachte klant,

In de bijlage ontvangt u de factuur van KPN.
Bedrag en specificaties
Deze maand is uw factuur in totaal € 475,66. De specificaties van de factuur vindt u in de bijlage.
Overzicht van al uw facturen in MijnKPN
Wilt u een overzicht van al uw facturen of uw persoonlijke instellingen bekijken? Klik dan hier om naar MijnKPN te gaan. Dit is uw persoonlijke en beveiligde KPN omgeving.
Uitleg van uw factuur
Klik hier voor uitleg over uw factuur.
Veelgestelde vragen
Hebt u nog vragen over uw factuur en de betaling ervan, kijk dan op kpn.com/factuur. Hier vindt u informatie over veelgestelde vragen zoals: de opbouw van de factuur, de betalingsmogelijkheden, de factuur online bekijken en hoe u wijzigingen doorgeeft.
Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Klantenservice

N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.
KvK Den Haag nr. 27124701, NL009292056B01

De oplossing

Beëindiging van deze mails.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bleeker-Rus,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bleeker-Rus,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bleeker-Rus,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen