Klacht KPN: Internetdiensten-noreply@kpn.com

ClairB

Ik neem geen diensten af van KPN.

Geachte klant,

In de bijlage ontvangt u de factuur van KPN.
Bedrag en specificaties
Deze maand is uw factuur in totaal € 475,66. De specificaties van de factuur vindt u in de bijlage.
Overzicht van al uw facturen in MijnKPN
Wilt u een overzicht van al uw facturen of uw persoonlijke instellingen bekijken? Klik dan hier om naar MijnKPN te gaan. Dit is uw persoonlijke en beveiligde KPN omgeving.
Uitleg van uw factuur
Klik hier voor uitleg over uw factuur.
Veelgestelde vragen
Hebt u nog vragen over uw factuur en de betaling ervan, kijk dan op kpn.com/factuur. Hier vindt u informatie over veelgestelde vragen zoals: de opbouw van de factuur, de betalingsmogelijkheden, de factuur online bekijken en hoe u wijzigingen doorgeeft.

Bob Mols
Directeur Klantenservice

N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.
KvK Den Haag nr. 27124701, NL009292056B01

Beëindiging van deze mails.

Geachte heer/mevrouw Bleeker-Rus,

Geachte mevrouw Bleeker-Rus,

Geachte mevrouw Bleeker-Rus,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?