Klacht KPN: Internetkosten berekend ondanks abonnement zonder internet

Klachtnummer
# 13781
Gebruiker
Ger
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al jaren heb ik een HI sim only abonnement. Nu ik een smartphone bezit gebruik ik internet via mijn prive WiFi net thuis. Onbewust blijk ik van internet gebruik gemaakt te hebben via HI ik achtte dit niet mogelijk om dat ik geen abonnement met internet heb met HI. Eerder heb ik HI hier over een mail gestuurd echter geen reactie ontvangen. Het bedrag is 142,38 dat is 134,88 te hoog voor mijn 7,50 Euro abonnement. Gelieve het te veel betaalde terug te storten.

De oplossing

Blokkeren internet gebruik voor dit nummer en terug storten 134,88 Euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ger
    Datum
    Een dame van Hi heeft mij gebeld en de helft zal vergoed worden en dat is gebeurtd. Het blijkt nu dat Hi wel internet gebruik kan blokkeren van een Sim only sms 7,50 abbonnement. De eerste kennismaking met een smartphone is zo een dure grap voor mij en mooie handel voor Hi.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen