Klacht KPN: Internetsnelheid is 9 mb en kan niet hoger, abbonnement is pas ingegaan maar opzeggen kan niet.

Hajark

Internetsnelheid is 9-11 mb/s terwijl dit maximaal 20 dient te zijn.

Sinds vandaag heb ik het Alles-in-1 instappakket van KPN en blijkt volgens te monteur dat mijn internetsnelheid vrij traag is. Namelijk tussen de 9 en 11 mb. Hier kon volgens hem ook helaas niets aan gedaan worden. Ik kan nu dus ook niet opzeggen omdat mijn opzegtermijn van 2 weken nu dus verlopen is, maar mijn pakket wel pas woensdag 15 maart is ingegaan en de monteur 16 maart is langsgekomen.

Dit vind ik erg raar omdat mijn abonnement dus woensdag 16 maart pas is ingegaan en ik niet wist dat ik zo'n trage snelheid zou hebben.

Graag een oplossing, want ik hier ben ik natuurlijk niet blij mee.

Geachte heer Kamil,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 22 26.

U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 22 26.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?