Klacht KPN: Internetsnelheid is 9 mb en kan niet hoger, abbonnement is pas ingegaan maar opzeggen kan niet.

Klachtnummer
# 256269
Gebruiker
Hajark
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Internetsnelheid is 9-11 mb/s terwijl dit maximaal 20 dient te zijn.

De oplossing

Sinds vandaag heb ik het Alles-in-1 instappakket van KPN en blijkt volgens te monteur dat mijn internetsnelheid vrij traag is. Namelijk tussen de 9 en 11 mb. Hier kon volgens hem ook helaas niets aan gedaan worden. Ik kan nu dus ook niet opzeggen omdat mijn opzegtermijn van 2 weken nu dus verlopen is, maar mijn pakket wel pas woensdag 15 maart is ingegaan en de monteur 16 maart is langsgekomen.

Dit vind ik erg raar omdat mijn abonnement dus woensdag 16 maart pas is ingegaan en ik niet wist dat ik zo'n trage snelheid zou hebben.

Graag een oplossing, want ik hier ben ik natuurlijk niet blij mee.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kamil,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kamil,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 22 26.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kamil,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 22 26.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen