Klacht KPN: internetsnelheid is te laag (11mb)

J.G. van Elk

intersnelheid is te laag en er is geen mogelijkheid om Internet snelheid in huis te verhogen. Max leverbaar volgens kpn op adres 13Mb. postcode 3471.
in de straat zjn er huizen die een snelheid halen tot 18mb.
Zit aangesloten op een wijkcentrale 1,8km verder terwijl er een actieve straatkast op ongeveer 700meter ver staat met glasvezel.
Paar weken geleden een monteur geweest ivm onstabiel internet, poort verv. in wijkcentrale en die vertelde dat het mogelijk is om de snelheid te verhogen en zou dat doorgeven.
Medewerker storingsdienst aan de lijn gehad die vertelde dat ik beter kan overstappen naar ziggo want hij zou ook niet blij worden van die snelheid.
Ben 35 jaar klant bij kpn ga liever niet naar ziggo ivm stabiliteit.
Er is zelfs een huis aan het eind van de straat die een glasvezel aansluiting heeft volgens de medewerker.en ook een met pair bonding

hogere snelheid dmv bijv vdsl pairbonding of 4g buitengebied of aansluiten op een straatkast die dichterbij staat.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Elk,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Elk,

KPN Klantenreacties CMT
    J.G. van Elk
    Ze willen het helaas niet oplossen zou te veel kosten en er zijn te weinig klagers.
    Als ze het zouden oplossen kunnen ze gelijk een paar honderd woningen snel internet aanbieden.
    En kunnen concurreren met ziggo.

J.G. van Elk

Ook een klacht indienen over KPN?