Klacht KPN: internetsnelheid is te laag (11mb)
Details
De klacht
intersnelheid is te laag en er is geen mogelijkheid om Internet snelheid in huis te verhogen. Max leverbaar volgens kpn op adres 13Mb. postcode 3471.in de straat zjn er huizen die een snelheid halen tot 18mb.
Zit aangesloten op een wijkcentrale 1,8km verder terwijl er een actieve straatkast op ongeveer 700meter ver staat met glasvezel.
Paar weken geleden een monteur geweest ivm onstabiel internet, poort verv. in wijkcentrale en die vertelde dat het mogelijk is om de snelheid te verhogen en zou dat doorgeven.
Medewerker storingsdienst aan de lijn gehad die vertelde dat ik beter kan overstappen naar ziggo want hij zou ook niet blij worden van die snelheid.
Ben 35 jaar klant bij kpn ga liever niet naar ziggo ivm stabiliteit.
Er is zelfs een huis aan het eind van de straat die een glasvezel aansluiting heeft volgens de medewerker.en ook een met pair bonding
De oplossing
hogere snelheid dmv bijv vdsl pairbonding of 4g buitengebied of aansluiten op een straatkast die dichterbij staat.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.