Klacht KPN: internetsnelheid is te laag (11mb)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 297143
Gebruiker
J.G. van Elk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

intersnelheid is te laag en er is geen mogelijkheid om Internet snelheid in huis te verhogen. Max leverbaar volgens kpn op adres 13Mb. postcode 3471.
in de straat zjn er huizen die een snelheid halen tot 18mb.
Zit aangesloten op een wijkcentrale 1,8km verder terwijl er een actieve straatkast op ongeveer 700meter ver staat met glasvezel.
Paar weken geleden een monteur geweest ivm onstabiel internet, poort verv. in wijkcentrale en die vertelde dat het mogelijk is om de snelheid te verhogen en zou dat doorgeven.
Medewerker storingsdienst aan de lijn gehad die vertelde dat ik beter kan overstappen naar ziggo want hij zou ook niet blij worden van die snelheid.
Ben 35 jaar klant bij kpn ga liever niet naar ziggo ivm stabiliteit.
Er is zelfs een huis aan het eind van de straat die een glasvezel aansluiting heeft volgens de medewerker.en ook een met pair bonding

De oplossing

hogere snelheid dmv bijv vdsl pairbonding of 4g buitengebied of aansluiten op een straatkast die dichterbij staat.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Elk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Elk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    J.G. van Elk
    Datum
    Ze willen het helaas niet oplossen zou te veel kosten en er zijn te weinig klagers.
    Als ze het zouden oplossen kunnen ze gelijk een paar honderd woningen snel internet aanbieden.
    En kunnen concurreren met ziggo.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.G. van Elk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen