Klacht KPN: Internetsnelheid maar 1/3 van ISP contract

Klachtnummer
# 12067
Gebruiker
Anoniem
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Na een lange zoektocht is de keuze gevallen op KPN Standaard 40/4 aangezien dit de enige ISP was die een hogere snelheid als 20/1 kon bieden op mijn woonadres.

Echter na levering van de verbinding bleek al direct dat de snelheid nog niet een derde van de beloofde snelheid is. Op advies van de Technische dienst de Experia box direct op de telefoon kabel aangesloten. Dit resulteerde in dezelfde 13/0.7 mbps.

Na veel telefoon gesprekken met zowel de Klantenservice, Technische dienst en de Financiële afdelingen ben ik nog altijd niet verder gekomen. Wel is nu duidelijk dat een verbetering niet mogelijk is.

Dit is onacceptabel en wil dus een van de volgende opties voorstellen:
- Gezien 1/3 van de verbinding geleverd word, 1/3 van de prijs betalen over het internet.
- Ontbinding van het contract gezien het afgesproken niet geleverd is of gaat worden. (Artikel 18.4 van de Algemene voorwaarden voor elektronische communicatiediensten van KPN.)

Graag verneem ik van u.

De oplossing

Zie beschrijving van de klacht

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bos,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Mijn dank voor de snelle reactie, en excuses voor de ontbrekende informatie.
    De informatie is toegevoegd.Met vriendelijke groet,
    Eric Bos
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bos,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Meerdere malen contact gehad met een contact persoon van de KPN en nog steeds afwachtend op verdere vordering m.b.t. de ontbinding van het contract.Aan de telefoon werd gezegd dat zodra er verdere vorderingen waren ik hiervan op de hoogte gebracht zou worden, echter heb ik nog niets vernomen. Mocht er vandaag geen bericht gegeven worden dan neem ik zelf contact op om de status op te vragen.Met vriendelijke groet,
    Eric Bos
  5. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Aangezien er gisteren geen reactie geweest is telefonisch contact gehad met het contact persoon. Hieruit bleek dat er wat problemen ontstaan zijn en dat deze z.s.m. opgelost gaan worden, en zodra er vorderingen zijn ik hier van op de hoogte gebracht wordt.Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,
    Eric Bos
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bos,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen