Opgelost door KPN: Internetverbinding Woerden traag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 22983
Gebruiker
Woerdenaar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds donderdag 21 februari is de internetverbinding van KPN in Woerden erg traag. Dit probleem gemeld. Vanuit de telefoondienst van KPN worden testen gedaan en dan blijkt gewoon wel de snelheid thuis aan te komen. Echter, verbindingen zijn en blijven traag (na resetten etc). Enige oplossing volgens KPN is iemand van het expertteam langssturen (dochteronderneming ? van KPN). Kerel was kundig, heeft WiFi signaal van Experia uitgezet, omdat Timecapsule van Apple veel sneller is. Snelheid werd iets hoger, maar na 2 dagen weer hetzelfde probleem. Probleem vorig jaar oktober ook gehad, toen monteur in centrale in Woerden iets omgezet en toen was probleem opeens opgelost. Ook toen stelde men vast dat probleem bij mij licht. Nu ook weer klachten van andere Woerdenaren, maar KPN blijft beweren dat het bij mij thuis probleem is. Enige oplossing is nu weer het expertteam. Snelheid daalt nu naar 2mb, terwijl KPN aangeeft wel 25mb af te leveren.

De oplossing

Weer in centrale in Woerden handelingen uitvoeren, probleem licht echt niet hier thuis (alles deed het prima, er is niets gewijzigd en nu werkt het allemaal traag)

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Wijck,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Woerdenaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen