Opgelost door KPN: Internetverbruik buitenland

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76114
Gebruiker
Maya
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op vakantie in Amerika geweest. Roaming had ik om kosten te voorkomen vooraf uitgezet. In de vakantie heb ik af en toe gekeken op internet en ontving op een gegeven ogenblik sms: "Beste klant, uw datalimiet is bereikt."
Ter bescherming tegen hoge kosten sluiten we preventief uw toegang tot internet af. Wilt u toch doorgaan met internetten dan kan dat door 'ja'naar 1330."
Ik ging ervanuit dat ik een bundel had afgesloten voor voordelig internetten, omdat ze het hadden over een buitenbundel, maar dat bleek niet zo te zijn.
Telefoon afgesloten en een rekening van rond de 5500,-. Als kpn gewoon had aangegeven dat ik voor meer dan vb 500 euro had zitten internetten,
dan had ik gelijk doorgehad dat er iets mis was. Dat hebben ze niet gedaan. Ze hebben geen bericht gestuurd ivm kosten. Euro's begrijpen mensen beter dan percentage datalimit.

De oplossing

Ik wil graag compensatie. Ik betaal gemiddeld 40,- per maand. 500 euro vind ik acceptabel. 5500,- euro niet!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Salikram,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Maya
    Datum
    Tot een goede afhandeling gekomen met de KPN, nu nog even wachten op de afwerking.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Salikram, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Maya
    Datum
    Klacht is naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maya
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen