Opgelost door KPN: Internetverbruik ten onrechte

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 10409
Gebruiker
Wim
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik heb een rekening ontvangen met een heel hoog internetverbruik. Na telefonisch overleg heb ik begrepen dat dit het gebruik via de dongel moet zijn geweest. Ik gebruik deze echter vrijwel niet. Ik heb de toezegging van KPN gekregen dat ik een specificatie krijg toegezonden. Vooralsnog heb ik de automatische incasso gestorneerd. Ik wil best wel betalen maar niet een rekening die veel te hoog is.

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Zwieten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Wim
    Datum
    Mijn naam is W. van Zwieten, Kroeskarperlaan 55, 2215 XN Voorhout.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Zwieten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Wim
    Datum
    Oké, ik wacht het contact opnemen af.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Zwieten,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Wim
    Datum
    Hoe kan ik mij richten tot mijn klachtenbehandelaar ? Want jullie zeggen dat ik mij tot hem/haar kan richten of een email kan sturen. Wie is deze persoon en hoe kom ik dus anders dan per email met hem/haar in contact ?
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Zwieten,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    Wim
    Datum
    Na telefonisch overleg is mijn klacht naar behoren afgehandeld.
    KPN heeft dit op een goede en correcte manier gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen