Opgelost door KPN: Internetverbruik

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52252
Gebruiker
stephanie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik zet super vaak met internet uit als ik geen wifi heb,
En na 2 dagen zei me telefoon al : u internet heeft de 50% bereikt. ik heb 1000
MB!!
Dit kan gewoon niet.
Ik heb hiervoor gebeld maar ze weten er niks aan te doen, mijn abonnement is al iets van 70 euro belachelijk duur dus !
en als ik zoals hun zeiden meer internet wou werd het iets in de 80 euro.
Nou dat word hem niet ik ben niet rijk !

Dan heb ik een verzekering erbij zitten die ook voor niks is volgens mij.
Mijn telefoon was eens kapot : ik had hem onder de douche gedaan waar hij voor gemaakt is : Sony Xperia Z ! maar mijn camera kwam onder water .
Daarvoor werd hij opgestuurd en het werd niet vergoed zeiden ze !
Toen kreeg ik pas na 6 weken mijn telefoon terug ook belachelijk.

Ik zit al heel me leven bij kpn maar heb er nu een beetje genoeg van wat kan ik doen met mijn internet ? ik zit er nu alweer 16 euro overheen en krijg de 1ste pas nieuwe.

De oplossing

Ik wil graag van mijn contract af. Het word mij zo te duur en ik heb het niet meer echt op een lease telefoon.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Schaap,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    stephanie
    Datum
    Ik mocht een nieuwe abbo ben er heel tevreden mee gelukkig geen lease telefoon meer en meer Internet sowieso bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
stephanie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?