Opgelost door KPN: iphone 5 defect

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 29628
Gebruiker
jgeerarts
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 1 juli 2013 heb ik een probleem gemeld bij de Hi service desk (zowel via e-mail als telefoon en sociale media) . Zonder verdere reakties. Een dag later kreeg ik een mail dat de storing was afgehandeld en dat ik indien nodig eea opnieuw moest escaleren. Ik heb daarop teruggebeld en ik kreeg toen te horen dat er een probleem in het Systeem ??? was en dat ik teruggebeld zou worden, wat niet gebeurd is.
Vrijdag 5 juli heb ik wederom een poging gewaagd om het probleem op te laten lossen, en na wat doorverbinden kreeg ik iemand van smartcare die mij beloofde dat ik op maandag ochtend tussen 8 en 9 uur smorgens (buiten kantoortijden) gebeld zou worden voor een afspraak. Helaas is dat wederom NIET gebeurd en toen ik rond 13:00 uur zelf weer belde kreeg ik te horen dat ik geen service contract heb en dat ik niet geholpen kon worden. Nu heb ik dus een Hi toestellease contract plus Hi abbonnement waarin het volgende staat: Altijd inclusief SmartCare Basis

De oplossing

Dat de telefoon gerepareerd word

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Geerarts,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    jgeerarts
    Datum
    Ik ben vandaag gebeld door een sr medewerker van KPN die een uitermate bevredigende oplossing heeft geboden.
    Ga zo door ....
    Indien de afspraken ook nog nagekomen worden ben ik 100% tevreden
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Geerarts,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    jgeerarts
    Datum
    Alleen jammer dat het niet direct bij kpn opgelost kon worden maar dat pas na tussenkomst van derden er serieus naar de klacht gekeken is. De afhandeling daarna was perfect!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jgeerarts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen